پرگار

دل مشغولیها و روزمره ها

پرگار

دل مشغولیها و روزمره ها

پول مفت

من از دست اینایی که می خوان پول مفت به آدم بدن به کجا پناه ببرم؟
4 تا وبلاگ میام بخونم 10 تا تبلیغ این ور و اون ور باز میشه : آی پاد مجانی، لپ تاپ مجانی ...
ایمیل چک می کنم : تبریک! برنده قرعه کشی بانک بزرگ آفریقای جنوبی شده اید!
یکی مرده، من وکیلشم، فامیلش مث فامیل شماست ...
وجه تشابه اصلی این ایمیل ها اینه که یه اسمی از آفریقا توشون هست و مبلغ ذکر شده خیلی بزرگه!
فقط من نمی فهمم این همه پول نقد یعنی چه؟
نظرات 3 + ارسال نظر
قهوه چی جمعه 10 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 07:36 ب.ظ http://www.ghahvehkhaneh.persianblog.com

سلام. این هم یه جور ایمیل هرز یا جانک میل است....در مورد تبلیغ ها هم همگی به نظر من کلک است. اگر به این سادگی میشد پول درآورد کسی برایش تبلیغ نمیکرد چون تبلیغ کردن خودش برای پول درآوردن است. !!! کسی که راه ساده برای پول در آوردن میداند برای چه منظوری باید دست به تبلیغ بزند؟

قهوه چی جمعه 10 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 07:39 ب.ظ http://www.ghahvehkhaneh.persianblog.com

ضمنا لینک شما را به لینکهایم اضافه کردم. لطفا هر بار مطلب جدیدی مینویسید پینگ کنید تا از مطلب جدیدتان مطلع شوم. ممنون.

شب تاب سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:07 ب.ظ

من هم می دونم که اینها همش الکیه، اما دوست ندارم که سر راهم سبز می شن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد