پرگار

دل مشغولیها و روزمره ها

پرگار

دل مشغولیها و روزمره ها

شاید جایی دیگر

بعد چند شب بی خوابی و درس خوندن، امشب هم که میشد زود بخوابم را دلم نمیاد بخوابم. من ذاتا جغدم و شب بیداری برام لذت بخشه. مشکل اینه که دنیا را برای جغد ها طراحی نکرده اند.

دارم فکر می کنم که برم یه وبلاگ دیگه بزنم، شاید با اسم و رسم حتی، و وبلاگم بشه وسیله ی ارتباطیم با دوستهای قدیمی. نمی دونم هنوز. وقتی اینجا را شروع کردم می خواستم امنیت ناشناس بودن بهم جرات نوشتن بده. هنوزم می دونم که اینم نکته ایه. اما اگه برای یه مخاطب خاص بنویسی، فر آیند نوشتن ساده تر میشه و شاید دست منم راه بیفته به نوشتن.
یه چیز دیگه هم اینه که نه اسم این وبلاگ را دوست دارم نه اسم مستعارم را. دیگه به نظرم خیلی جوات میاد این اسمها. اما همش با این اسم ها کامنت گذاشتم واسه همه و از نظر خودم کسب هویت کرده بودم!

دارم از شدت خواب میمیرم. شب خوش
نظرات 8 + ارسال نظر
پرگلک چهارشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 07:18 ق.ظ http://pargolak.com

اوه آره! کلی سوال دارم! آی دیه یاهوم رو میذارم اگه وقت کردی ادم کن که ازت بپرسم سوالام رو!
مرسی زیاد تا

ملوس چهارشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:11 ب.ظ

سلام
می خواستم بپرسم که فرم گرین کارت رو از کجا میشه داونلود کرد؟ زمان فرستادنش کی هست؟ خیلی ممنون.

آینه یکشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:51 ق.ظ http://mirrors.blogfa.com

سلام.
ولی من نوشته های وبلاگت رو دوست دارم، هر چند کمه، تازه ات اسم مستعارت هم خوشم می آد!
با کلی تاخیر، سال نویت مبارک، روز های خیلی خوب و خوشی داشته باشی.

آهو سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:29 ق.ظ http://ahoo.blogfa.com

منم سه چهار سال یه جای دیگه می نوشتم بعد اونجا چون کم کم تک مخاطب شد تصمیم گرفتم وبلاگم رو عوض کنم. اما زیاد جالب نیست این کار. نمی دونم من یکم حس نوشتنم رو از دست دادم. الآن می گم کاش همونجا می نوشتم. خلاصه وبلاگ نویسی هم داستانیه واسه خودش.وبلاگی رو که خیلی از دوستات بشناسن ، دچار خود سانسوریت میکنه. ! وبلاگی رو که نشناسن احساس بی هویتی بهت دست میده!::))))) باید بی خیالی طی کرد فقط.

شب تاب پنج‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:37 ب.ظ

ملوس جان اگه اینجا را می خونی، برات تو یاهو مسنجر هم پیغام گذاشتم، وقتش سپتامبر به بعد است و سایتش هم هست:
www.travel.state.gov

آهو دوشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 04:29 ق.ظ http://ahoo.blogfa.com

مثل اینکه واقعا رفتی جای دیگه نه؟:))

فرنایس پنج‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 04:01 ب.ظ http://Luminosity.persianblog.com

شما عجالتن بیا آرزو کن تا بعد !! :)

ماهان شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:21 ق.ظ

سلام..میشه لطفا به من هم یه سری اطلاعات بدین در زمینه لاتاری و این حرفا؟چطوری رفتین؟ اقامتتون؟ کار تون؟..........من ایمیلم رو گذاشتم.......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد